Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789462500334 |
Shopscore | 5 (8)
|
---|
Elke ouder wil kinderen het best geven. En elke winkel wil aan (aanstaande en andere) ouders het duurste verkopen. Dat is het misverstand in een notendop: we verwarren 'het beste' met 'het duurste'. Zo niet Marieke Henselmans, bespaarkoningin, inspirator, journalist en moeder van 3 zonen. Ze debuteerde in 1999 met Consuminderen met kinderen, oogstte veel lof bij recensenten en stal het hart van een steeds groter wordende groep lezers. Haar debuut is nu geheel herzien en aan de actualiteit aangepast. Zo vind je verrassende uitspraken van moderne consuminderende gezinnen: hoe pakken zij anno 2014 de opvoeding van hun kinderen aan? Marieke Henselmans is dé bespaardeskundige van Nederland, geliefd ad columnist, werkt samen met het Nibud, heeft tal van boeken en kalenders over besparen, aflossen en opvoeden op haar naam staan, waarvan er bij elkaar meer dan 100.000 exemplaren werden verkocht.